Uforia El Bueno La Mala y El Feo Fest Brings Regional Mexican’s Biggest Stars Back To The City of Angels

Oct 26, 2021

WHAT: “Uforia El Bueno La Mala y El Feo Fest” makes its long-awaited return to Los Angeles with a star-studded show at El Toro Wapo. “Uforia El Bueno La Mala y El Feo Fest” is part of Univision’s Uforia Music Series.

The party starts Sunday, October 31st at El Toro Wapo in Perris, with special performances by Los Dos Carnales, El Fantasma, El Yaki, Voz de Mando, Jr. Salazar, Los Austeros de Durango and Jonathan Sanchez among others.

Enhancing the experience for fans, AT&T, Michelob UltraPure Gold, McDonald’s, IHOP, Pepsi, Los Defensores and Adriana’s Insurance have all signed on to “Uforia El Bueno La Mala y El Feo Fest” as brand partners, providing fans with interactive on-site activations starting at 11:00 a.m. PT.

WHEN: Sunday, October 31st at 2pm PT

WHERE: El Toro Wapo, 18700 Lake Perris Dr., Perris, CA, 92571

CONTACTO: Margaux Fleuranges , 646-560-4842, mfleuranges@univision.net

Uforia El Bueno La Mala y El Feo Fest Vuelve a Llevar a las Más Grandes Estrellas de la Música Regional Mexicana a Los Ángeles

QUÉ: “Uforia El Bueno La Mala y El Feo Fest” hará su muy esperado retorno a Los Ángeles con una show estelar en El Toro Wapo. “Uforia El Bueno La Mala y El Feo Fest” es parte de la serie musical Uforia de Univision.

La fiesta empieza el domingo, 31 de octubre en El Toro Wapo en Perris, con actuaciones especiales por Los Dos Carnales, El Fantasma, El Yaki, Voz de Mando, Jr. Salazar, Los Austeros de Durango y Jonathan Sánchez, entre otros.

Realzarán la experiencia de los fans AT&T, Michelob UltraPure Gold, McDonald’s, IHOP, Pepsi, Los Defensores y Adriana’s Insurance, que se han unido a “Uforia El Bueno La Mala y El Feo Fest” como marcas asociadas y ofrecerán a los fans activaciones interactivas en el local a partir de las 11:00 a.m. Pacífico.

CUÁNDO: domingo, 31 de octubre a las 2pm Pacífico

DÓNDE: El Toro Wapo, 18700 Lake Perris Dr., Perris, CA, 92571