U.S. Senators Send Letter Regarding Univision-Verizon Retransmission Dispute

By UCI PR Team
Oct 25, 2017

NEW YORK, NY – OCTOBER 25, 2017 – We share the Senators’ concern regarding access to Spanish-language information and news. Univision remains ready to enter into a fair deal that recognizes the value of Spanish-language programming. We hope that Verizon returns to the table to negotiate with us in good faith to bring Univision networks back to Verizon customers.

You can reference the Senators’ letter here.

CONTACT:  Bobby Amirshahi 646-560-4902  bamirshahi@univision.net @UCIPRTeam

Senadores de Estados Unidos envían carta sobre conflicto entre Univision y Verizon respecto a retrasmisión

NUEVA YORK, NY – 25 DE OCTUBRE DE 2017 – “Compartimos la inquietud de los senadores sobre el acceso a información y noticias en español. Univision sigue preparado a llegar a un acuerdo justo que reconoce el valor de la programación en español. Esperamos que Verizon reanude las negociaciones con nosotros de buena fe para que podamos volver a ofrecerles las cadenas de Univision a los clientes de Verizon.

Pueden leer la carta de los senadores aquí.

CONTACTO:  Bobby Amirshahi 646-560-4902  bamirshahi@univision.net @UCIPRTeam